Pobierz najnowszy Raport od Linteri i zdobądź wiedzę o najnowszych technologiach mobilnych stosowanych w fizycznym handlu.
Czym są beacony? Jak marketingowo wykorzystać Wi-Fi? Jaki potencjał tkwi w technologiach zbliżeniowych i mobilnych?
Praktyczne porady zebrane na podstawie przeprowadzonych projektów i instalacji beaconowych.
Zyskasz świadomość korzyści, które niesie za sobą wykorzystanie w strategii cyfrowych narzędzi komunikacji. Dowiesz się, jak zaoferować Twoim konsumentom lepsze doświadczenia zakupowe.
Praktyczny kontekst wykorzystania technologii zbliżeniowych m.in. w centrach handlowych, restauracjach, muzeach, hotelach, podczas targów czy na stadionach.
Złe praktyki, czyli czego nie warto robić i na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, aby beaconowy projekt się powiódł. Poznaj złe praktyki marketerów, aby nie powielać cudzych błędów.
Główne trendy 2016 roku w marketingu mobilnym. Na co warto się przygotować? Z jakimi technologiami należy się zapoznać i zrobić pierwsze testy, aby być liderem i wyróżnić się na tle konkurencji?
Jakie dane można zbierać na podstawie technologii mobilnych? Jakie możliwości daje połączenie danych z offline i online – remarketing lub retargeting. Dowiesz się, jak badać przełożenie komunikacji cyfrowej na zachowania klientów w Twoim punkcie sprzedaży.
Zbiór wszystkich informacji o technologiach zbliżeniowych, które każdy marketer powinien znać.
W raporcie znajdziesz liczne praktyczne porady i wskazówki pochodzące od osób z największym doświadczeniem, popartym wdrożonymi projektami.
Znajdziesz w nim informacje nie tylko o beaconach! Zapoznasz się również z takimi zagadnieniami jak:
...chcemy poznać pełną ścieżkę interakcji użytkowników z marką klienta, ich historie i preferencje, bo skuteczna analityka dla biznesu musi działać tam gdzie obecni są klienci i integrować online i offline.
...hit ostatnich miesięcy to jak dla mnie pojawienie się w branży największych światowych marek - Google, Facebook, McDonalds, Volkswagen, Target. Co nas czeka? Internet Rzeczy to dziś prawie 5 miliardów połączonych w jedną sieć urządzeń. Według wyliczeń ABI Research do 2020 będzie ich 4 razy więcej
Połączenie dwóch technologii, jakimi są wi-fi i beacony może jeszcze bardziej usprawnić działania marketingowe i osiągnąć jeszcze lepsze wyniki.
...prawdziwy boom na beacony jeszcze nadejdzie. Dlaczego? Coraz rzadziej akceptujemy otrzymywanie ofert kompletnie niedopasowanych do naszych potrzeb, kontekstu zakupowego, lokalizacji, w której się znajdujemy. Beacony mają tę przewagę, że pozwalają na personalizację przekazu
...rok 2014 był przełomowy w kontekście tej technologii. Czy jednak od tamtego momentu używanie beaconów stało się powszechne? Czy możemy wskazać mnogość wdrożeń owych „nadajników”? I w końcu, czy przewrót z nimi związany jest nam tak naprawdę potrzebny?
Specjaliści, którzy zdecydują się we wszechstronny sposób korzystać z nowych technologii w marketingu w centrach handlowych i wdrożą najnowsze systemy analizy w swojej strategii, mają większe szanse na wyróżnienie się na tle konkurencji.